הרה"ג הרב שלום ארוש בריאיון מאומן: "לא הייתה שנה טובה כמו השנה באומן"

אסתי פלד No Comments on הרה"ג הרב שלום ארוש בריאיון מאומן: "לא הייתה שנה טובה כמו השנה באומן"

הרב שלום ארוש מבכירי רבני 'ברסלב' בריאיון מאומן ל"מהדורה המרכזית" מספר על השינויים הגדולים השנה בציון רבי נחמן מברסלב באומן זיע"א וסיפר על קול התורה הגדול שנשמע כעת בעיר, "פתחתי שלוש ישיבות בבניין גדול השנה שמכיל כולל, ישיבה גדולה וישיבה קטנה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ישירות מאומן: ראש מוסדות 'חוט של חסד' ומבכירי רבני ברסלב, הרה"ג הרב שלום ארוש התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למתווה אומן שלא הגביל את הטיסות לציון רבי נחמן וראה את הנקודה הטובה במהלך, "היו שמועות שיסגרו את הטיסות לאומן, וזה עשה רק טוב. זה גרם שלא יהיה עומס השנה, במקום שכולם ייסעו בשלושה ימים – זה מתפרס על פני חודש".

הרב הוסיף כי כיום, "אפשר להגיע השנה לציון בקלות, כי פתחנו הרבה בתי מדרשיות בעיר".

הרב סיפר על קול התורה שנשמע כעת באומן, "יש לי שלושה ישיבות, קומה אחת של כולל, קומה של ישיבה קטנה וקומה של ישיבה גדולה. יש הרבה בתי מדרשות כמו שלי. השנה אין צפיפות אין עומס. במהלך החודש האחרון נסעו כבר הרב חסידים".

הרב התייחס לאסון באומן היום, בו אדם בן 60 חש בליבו ונפטר מדום לב בעת שהותו באומן, "זה מקרה שיכל לקרות בכל מקום. הקב"ה ייתן אריכות ימים לכולם" אמר הרב.

הרב קרא לכלל המאזינים להתפלל על עם ישראל בכל יום, "אני מבטיח לכם שאני גייסתי כמות של אנשים שכל יום מתפללים חצי שעה על עם ישראל. אני התעוררתי לראות את הצער הגדול שיש בעם ישראל, הרבה קושי של עוני וצער שיש בעם ישראל. אנחנו זוכים להיות כל יום בציון, כל יום להתפלל ולומר לאנשים להתפלל על עם ישראל".



0 תגובות